Communiqué de presse de l’ARF à la suite de la réunion qui s’est déroulée lundi 27 juin 2016 à Matignon, Philippe Richert, Président de l’ARF et Manuel Valls, Premier Ministre, ont acté plusieurs points notamment sur le volet des transports.

BREAKING NEWS

The French Railway Industries Association (FIF)

The  FIF numbers some 290member companies representing the whole spectrum of railway equipment industries, ranging from rolling-stock builders to engineering firms, railway equipment manufacturers to track & signalling industries, designing to testing. In short, the entire industrial railway manufacturing chain is present within the Association.

In 2015, French railway manufacturing industries posted  a turnover of current €  4.2 billion ( € 2.9 billion on the domestic market and  € 1.2 billion  overseas ).  Workforce : approximately 30 000 people (2011 figures).